tisdag 12 februari 2008

en förvirrad tisdag

Okej tisdag,
jag har sovit två timmar inatt,
det uppskattade inte min hjärna som verkligen gått på högvarv idag.
En gnutta energi måste jag dock ha kvar för att orka med lite teori ikväll
och såklart se efterlängtade House.

Finns en människa som gör mig väldigt glad för tillfället.
Du vet vem du är!

Så dags att hoppa i duschen och bege sig.
Hoppas ni har det bra, och lyssna lite extra på den här låten om ni får chansen
Elton John- Blessed
Jag älskar helt klart melodin,
helt underbart

Hey you, you're a child in my head
You haven't walked yet
Your first words have yet to be said
But I swear you'll be blessed
I know you're still just a dream
Your eyes might be green
Or the bluest that I've ever seenAnyway,
you'll be blessed

And you, you'll be blessed
You'll have the bestI promise you that
I'll pick a star from the sky
Pull your name from a hat
I promise you that, promise you that
Promise you that you'll be blessed

I need you before I'm too old
To have and to hold
To walk with you and watch you grow
And know that you're blessed

Inga kommentarer: