måndag 18 februari 2008

Ett öga för ett öga

så blir hela världen blind

Funderar just var denna helg har sprungit iväg.
Måndag redan, men som tur jobbar jag kväll så jag fick sova ut litegrann iaf.
Klev upp runt nio för att bege mig till sjukgymnasten,
Gjorde ultraljud.
Fick massage och ska iväg på röntgen förhoppningsvis snart.
Verkar vara en led i min axel som skulle ha vuxit till sig sen jag skadade den
vilket den inte gjort. Så dom verkar lur på hur dom ska göra.
Vad som helst för min del, bara den blir fixad.

Gissar att den här veckan kommer försvinna iväg fort som tusan.
Imorgon är det körkortet som gäller,
onsdag är det umeå hela dagen hos en massa läkare, känns mindre skoj.
Tur det inte var allt för tidigt, kan ju åka runt halv tolv.
Torsdag är det jobb och plugg är ett måste.
Fredag är jobb och så filmtittar kväll om jag inte minns fel :)
Planering..
Och så snart är det helg igen :)

Ser fram emot nästa veckan när jag ska jobba natt,
blir spännande att se hur det går.

Och marcus, du är det finaste jag vet.
Tveklöst!
Ta till dig det.
Se hur mycket jag älskar dig!

Inga kommentarer: