onsdag 13 februari 2008

Knas dag.

Alltså denna dag har varit rörig,
började att med jag försov mig och fick stressa till jobbet.
Sen var vi på medicinmottagningen idag där jag inte riktigt hör hemma
eftersom jag är på avdelningen,
så blev bara knas, visste ungefär inte vad jag gjorde.
Satt mest och stack folk i armarna hela dagen, men det gick ju iallafall.

Kvällen kommer bestå av städning inför party i helgen,
om det nu blir så att vi är här.
Och så lite Lost klockan nio,
Sen ska jag jävlar i min själ ha en god jävla lång sömn.


Sen har detta ångestsyndrom besökt min ena hjärnhalva idag,
Och jag tänker inte låta mig ta del av det, men svårt är det.
Man får lära av misstag iallafall, det är jävligt tur det.

Något som dock gör min dag bättre är uppiggande sms.
Personen vet vem han är,
och om du vet att de inte är du så hoppas jag du bättrar dig ;)

En lång puss
och må gott!

Inga kommentarer: