måndag 11 februari 2008

Måndag morgon

Eller morgon och morgon,
mitt i ljusa dan, och jag har ganska nyligt klivit upp.
Sånna här dagar längtar man efter någon,
någon att gå vårpromenader i solen med.
Det är så himla vackert ute idag.


Känns skönt att ha hittat tillbaka till vissa människor.
Människor som oftast ger en glädje.
Jag är glad att jag har er,
Hösten som var tror jag inte alltid att jag var mig själv,
glad att ni finns kvar, på ett eller annat vis..

Och att nya människor kan ge en sådan energi förundrar mig.
Jag förundras över mig själv ibland.
Jag är lycklig, men det kan alltid bli bättre.

Nu måste jag verkligen göra ett ryck,
dags att få i sig nå mat och sedan bege sig till jobbet.
Det är nästan så att jag längtar att gå dit,
jag känner mig riktigt hurtig idag.

Må gott!

Inga kommentarer: