söndag 10 februari 2008

Sex

Samtal om sex fick mig några tankar,
dessutom ska vi gå och lyssna på en föreläsning till veckan om varför det är viktigare att göra onaniläxan framför matteläxan, kan nog vara en riktigt bra föreläsning!

Hur som helst,
Hur viktigt är sex egentligen?Mitt svar blir enkelt,
Men däremot med vem, var, när och varför?
Är sex något som är roligt jämt, som man kan ha med vilken människa som helst så länge det finns attraktivitet hos den människan?
Kan man ha sex med någon som det inte finns känslor för?
Kan man knulla bara för att?

Här har jag iallafall min redogörelse.
Sex kan vara något helt jävla genomunderbart med en människa,
det kan inte lösa alla problem men det kan lätta på stäminingen.
Sex är fruktansvärt viktigt i en relation, man vill ju kunna funka ihop med den människan man tycker om på det fysiska planet också.
Man vill ju känna att den man älskar vill ha sex med en och man vill kunna vilja ha sex med den man tycker om.
Sex kanske också kan vara något smärtdövande, något man gör för att glömma andra bekymmer, andra människor.
Av dessa nattliga aktiviteter kan man få ångest och känna skuld.
Samtidigt som man kan känna lyckorus.
Något som verkar jävligt enkelt,
är väldigt komplicerat.

Återkommer när jag funderat klart!

Dags för duschen!

Må gott!

Inga kommentarer: