måndag 10 mars 2008

Okej hej

Idag är det måndag,
vi är tillbaka till skolan efter fem veckors praktik och en veckas lov.
Mitt lov bestod av slapphet i det grövre större delen av veckan,
sedan fyllde min kära mormor 70 så då blev det kalas och tårta :>!

Verkligen skönt att vara tillbaka till skolan
man får sig bra många skratt vill jag lova.
Helt tokigt!!
Däremot så förvånar vissa människor en också.
Men de får stå för dem.
Ingenting man ska orka bry sig i.

Var så jävla död efter dagen att jag var tvungen lägga mig med min sprängande huvudvärk ch grannens musik gick de dock inte att somna så fort.
Men tillslut så, och alldeles nyligen väckte alex och danne mig.
Kan lova att jag blev glad av att se denna människa.
Var år sen, så det var lite nostalgikänsla, som att sitta ute på gungorna igen! :)

Nej nu ska jag försöka gnugga bort tröttheten ur ögonen.
Fast känner jag mig själv så krävs det nog en kalldusch,
möjligtvis snöbad för att jag ska kvickna till.
Nej en cvitamin och så tv tittande.
Är ju Anna Pihl, vilket man inte får missa!

Må gott så länge!

Inga kommentarer: