tisdag 4 mars 2008

Om att må bra..

Haft en helt underbar dag ute i det fina vädret,
Med en bästa vän och två vovvar.
Sparkat och mått allmänt gott i solen,
Byggt pussel också, vilket jag inte har tålamod till,
men Terese fick ivarjefall skratta åt mig.

Dessutom verkar mina allergitabletter funka ganska bra iallfall,
så nu kan jag gosa med de underbara vovvarna,
Helst vill jag ha en liten egen!
Men de kommer :)

Försökt att planera vår resa lite grann,
men vi kom snarare fram till en ev flytt.
Det vore ju något, men däremot känner jag att jag kanske ska hoppa på det där plugget direkt ändå. Nej jag vet faktiskt inte, vi får se var vi hamnar helt enkelt.
Arbetar en heltid i sommar, vilket kommer innebära inte allt för mkt ledighet,
ja, förutom motorveckan då jag kommer vara ledig den veckan.
Så det blir absolut en resa efter sommaren.
Jag är öppen för förslag, för nu vill jag bara bort från denna sunk stad och dessa idioter.

För att återgå till något roligare,
så har jag lagt fram ett förslag till mor min som jag tror hon nappade lite på.
Kanske jag får det jag vill ändå :)

Dags att hjälpa mamma att baka lite,
och sen göra lite mat.
Och så en film kanske ikväll?

Må gott!

Inga kommentarer: