torsdag 20 mars 2008

Puss eller piss

YES,
klarat min B fas idag,
det firades med två timmar på gymmet,
och en timmes simning med Malin !
Känner mig smådöd i axeln faktiskt.
Men nu känner jag mig på språng igen,
däremot gillar jag inte rodd maskinen,
då får jag verkligen känna hur svag jag är ;p

Kvällen består av myspys med en fining.
Jag skulle kunna döda för något onyttigt just nu
men nej, nu blir de strikta måltider.

Veckan kommer bli skön,
köra bil så mkt jag hinner,
har planerat in alla mina körlektioner nu,
så kanske jag hinner ta de innan sommaren,
men bara kanske, inte för mycket hopp!

Blir nog även en tripp till Malå.
För att återse kära ansikten :)

Och så i slutet av veckan blir de utgång med brudarna :)

Allt känns bra,
eller nej, det mesta iallafall,
mikaela la en kommentar om kudden brevid mig imorse
som gjorde mig gode mysugen.
Fick verkligen lite saknads känslor.
Men ta det som de kommer var de ju.
Men iallafall så har du fel Marcus.
Om du vill ha bevis så har du ett ypperligt tillfälle att få de nu!
Däremot kanske de inte gör någon skillnad..
Som med allt annat..

Inga kommentarer: