lördag 29 mars 2008

Vi ses i dimman!

Just varit nere på stan och inhandla de sista till ikväll,
nådigt blött det är ute, men det kanske är ett tecken på att sommaren är påväg.
Jag längtar efter sommar, sol, jordgubbar, och att inte behöva ha så förbannat mycket kläder på mig. Ska bli så skönt att kunna gå i kjol och barfota i sanden.
Mums!

Ikväll ska vi äta lax med limesås och potatis, och så nån cider till maten.
Har fått för mig att vi blir en hel del folk så det kan nog blir riktigt roligt,
skönt att vara med brudarna, men också att anton tobbe och john är med för en gng skull :)
Tur att Malin bara ska dricka läsk till maten så har vi en bilchaffis också!
Tror det kommer bli en mysig kväll!

Nu ska jag hoppa i duschen, sätta på mig ansiktet.
Ta medicin och allergipiller så inte katta tar dö på mig där borta i vildmarken,
och sen beger vi oss för att äta!

So long.

Puss

Inga kommentarer: