måndag 17 mars 2008

Världens sämsta dag.

Trodde man skulle få må bättre efter att ha legat på sjukan i helgen.
Men så fan heller,
Sov till kl 16 idag.
Vilket innebär 15timmars sömn.
Varit helt vimmelkantig idag.
Mådde så jävla illa imorse att jag trodde jag skulle spy,
hann tuppa av på toan och insåg att jag var tvungen ta mig tillbaka till sängen.
Sen dess har jag legat ganska stilla i min säng.
Ätit några tuggor sen går de fan inte mer.
Dessutom ett viktras som jag inte gillar.
Finns inget optimistiskt i mig idag.

Dessutom finns det någon som gjort mig lite ledsen,
men inte ens de orkar jag bry mig i.

Att inse att de är Anna Pihl ikväll och uppmuntrande sms har dock gjort dagen lite bättre.
Och nu kan jag ju trots allt sitta här och skriva, så lite bättre känns de väl.

Inga kommentarer: