fredag 25 april 2008

Efterlängtade helg

Vilken dag.
Imorse kämpade vi för att hinna klart.
Lunch och sedan slutade jag.
Stressade ner på stan med Tessan och yrade runt.
Kände på en bebismage och myste med en chihuahua.
Kär blev jag!

Sedan har jag haft körlektion.
Som gick sisådär kan man väl säga,
men är väl så det ska vara just såhär före uppkörningen.
Fick ett väldigt glatt besked idag också,
dock små nervöst.
Men vi får se hur det hela utvecklar sig!

Till veckan är det två skoldagar för min del.
Sedan beger jag mig iväg.
Blir ruskigt skönt!
Fixa till det sista på balklänningen,
sedan är allting för balen fixat.
Partner, bil, hår, skor, klänning och smycken.

Kvällen kommer bestå av läxa och sedan talang :)

Ska även tilläggas att veckans människa är Annie.
Hon har varit så snäll och go den här veckan!

Må gott.

Inga kommentarer: