torsdag 17 april 2008

Marcus!

Såklart att jag bry mig.
Du var/är min bästa vän, ingen känner mig som du.
Jag är fruktansvärt ledsen över all smärta jag har gett dig.
Jag hoppas jag gav dig något annat också.
Ledsen för alla dåliga delar, för alla tårar.
Så hur orkar man inte bry sig?
Hur kan man inte bry sig?
Nio månader med den mest underbara människan som finns har satt spår.
Ingen är som dig, och ingen i hela världen kan ta din plats.

Man är fruktansvärt blind och idiotisk om man gör som jag har gjort.
Ingenting kan jag göra ogjort, kanske därför jag blir så arg,
kanske därför det låter som jag klandrat dig.


Jag är fruktansvärt dålig på det här.
Jag önskar att jag blir bättre, det ska jag se till.
Och jag hoppas du ser det en vacker dag.

Savage Garden - I knew I loved you.
eller.
Truly Madly Deeply
Lyssna, för det här är så mycket som jag vill säga till dig.
Men låten säger det bättre.

Inga kommentarer: