tisdag 22 april 2008

MYS

Underbar dag!
Först allt skratt som denna dag har bidragit med,
eller det kanske var mina klasskompisars förtjänst.

Sedan cykla i det fina vädret, äta en glass, och mysa.

Hittills har denna vecka bestått av:

Idiotiska sms,idioter till människor,skottpengar,ful i håret, snoppstorlek, tatueringar, balen, svåra samtal,komma hem, studenten,A, körkort,snygg stjärt, glas, sex, ledsen tjej, stipendium, spya, ajaj, superknull,"det här var gott", sex med ens ex kompis, läxa,bikini, skratt, abort, sitta i ring, fina ögon, döden, vattenkastning, limpa, löstand, kärlek, kletiochpleti, snus, sex with your x, mysiga sms, längtan, kläder, telefon, underkjol, stenbergska, SOL, msn, pengar, hjärtegull, cykel, nicklas, groddar,


Nu ska jag försöka göra mig klar så jag tar mig iväg till anton.

Må gott.

Inga kommentarer: