söndag 20 april 2008

Skön gårkväll

Vilken gårkväll, efter lite pizza begav vi oss mot umeå.
Efter nio mil var vi framme vid ett grönt hus och en stor gran som vår vägbeskrivning löd,
Väl inne i huset mötte vi en massa människor.
Den ena trevligare än den andra.
Först var vi lite uppdelad i Lycksele och Umeå folk, men tillslut började de röra sig mot vardagsrummet och jag tror jag pratade med en av världens trevligaste människor.
Vi fick skratta så mycket att tårarna rann, det var verkligen så befriande.
Sedan giick vi långpromenader medans allla andra drack sig ännu mer packade.
Tobbe smidigheten himself spillde ner mig två ggr
och jag tror jag fick den mest stygga kommentaren
"Sandra, när du ser sådär arg ut ser du nästan pilimarisk och pilsk ut, jag har blivit så attraherad av en arg brud"
Haha, ja som ni ser och ni som var med vet så bjöd denna kväll enbart på skratt.

Synd det blev så tidig hemfärd pga överförfriskade människor.
Men som vi lovade så ses vi snart igen!


Nu ska jag duscha bort allt öl.
Puss

Lighthouse Family - High



Jag och Daniel, ett tappert försök att förstöra en bild ;)

Inga kommentarer: