måndag 7 april 2008

Vilken skön dag

Hej folket!
I veckan har vi hälsodagar inom OP.
Eller ja, två dagar, lite kortare än vanligt.
Dagen har bestått av dans, varav jag lovar mig själv att aldrig mer dansa med alexander,
för han är så grym på att dansa att man känner sig som världens största tönt när man försöker bugga.
Tror jag ska hyra Linus så han får lära mig så jag någon gång kan förstå mig på alla Alex moves!
Efter ett svettigt danspass så begav vi oss ut i sporthallen där vi spenderade större delen av tiden åt att skratta.
Volleyboll är grymt, och med vår klass blir det möjligtvis ännu bättre.
Tror aldrig vi är så samspelta som då, däremot är vi alla väldigt dåliga förlorare men när vi vinner är det verkligen en skön känsla.
Annie borde få pris för bästa slaget idag, vi vek oss av skratt!
Däremot så pajade jag min vänstra tumme som både fick sig en och två smällar.
Men vad gör man inte för lite skoj! :)

Imorgon är det dagen med stor D.
Känner mig lugn ena stunden och andra stunden nervös.
Men jag ska fan i mig ta detta körkort nu så fan om jag inte klarar detta,
då kommer denna vecka bestå av pessimism!
Däremot har jag legat i väldigt mycket och gjort bort alla faser på lite över en vecka så jag tycker jag varit duktig hittills.
Får se om det slår tillbaka!

Och Marcus den jävla rockstjärnan,
han sa att han skulle ta ut dippen ur mitt rum igår så jag inte skulle kliva i den imorse,
och efter jag spenderat kvällen framför Anna Pihl ikväll helt ovetande om att denna tallrik fortfarande stod kvar så vad var det första jag gjorde?
Jo, klev i denna underbara röra av dill och gräslök.
Jippie.
Nästa gång litar jag inte på dina ord Marcus! :p


Måste återgå till något viktigt nu.
Plugg brukar dom kalla det.

Puss

Inga kommentarer: