lördag 24 maj 2008

Jippie!

Skönt att få se lite sol, hoppas bara det blir lite varmare i luften.
Gårkvällen bjöd på mycket skratt, sitta åkandes på en släpvagn och hoppa av i farten kan visa sig vara det mest kaotiska som kan hända. Men kul hade vi, dock tappade jag mina nycklar och det är ju inte så lätt att hitta den på en fyra mils sträcka...

Ikväll blir en lugn kväll, fick erbjudande att hänga med grabbarna till umeå.
Men nej, jag kände visst inte för att sitta i en bil med fulla pojkar.
Så jag tänker lägga mig i ett solari och sen bege mig på norräng för att bara slöa framför tvn.
Nog för att det var tänkt att de skulle bli lite träning, men det får vi se..
Har nog ont i röven sen igår så jag står nog över!

Idag är det två veckor och tre dagar till studenten.
Finns bara ett ord : Jisses!
Tre år har gått fort.
Delat livet med två människor dom här tre åren.
Två personer som jag saknar väldigt mycket.
Men allt har sin tid tydligen.

Må gott.

Inga kommentarer: