måndag 12 maj 2008

Måndag.

Jävlar vilket blåsväder, med mina 40 kilo är det fan inte lätt att hålla sig på backen ;p
Hade redovisning idag, men var tvungen stanna upp en stund och titta på snön mitt i solskenet.

Känner ett ständigt illamående och inte blev det bättre när man stod och pratade inför en massa folk tur att människor har överseende.

Har iallafall fått hem min bikini idag och lite andra saker jag beställde,
snart är det verkligen sommar och jag ser fram emot sol och bad, och sedan få åka iväg.
Kommer bli bra!

Ikväll ska jag iväg till Anna för att göra lite nk.
Och sen ska jag banne mig sova, för sova känns de inte som jag gjort den här helgen.

Mycket att stå i den här veckan, men i helgen blir det grillning och utgång med de finaste.
Kommer bli mys!
Så mitt i all läxa har jag något att se fram emot.


Må gott.

Puss

Inga kommentarer: