lördag 10 maj 2008

Puss

Gårkvällen bjöd på en blandning av allt i denna värld tror jag.
Först en massa skratt framför tvn med fina människor.
Sen vare dags för att bege sig ut, men vi ångrade oss så vi satt i bilen, hämtade upp nå folk och så vidare.Fick veta saker jag egentligen inte velat veta, blev väldigt förvånad också, men nu vet man iallafall var man har (eller inte har) vissa människor.

Någon fin människa sjöng för mig och jag kan lova att vi verklig fick oss några skratt speciellt med en text som var lite omgjord.
Men så går det med fulla människor.

Säg vill du vill du vill du vill du följa med mig hem?
(För ja det är dax att gå)
Min säng är stor och det är ganska bra fjädring i den.
Så följ med mig hem, för jag behöver lite värme.
Ja, det ska jag få. Vi kan leka hela natten.
Jag vill att du ska komma om o om o om o om igen


Ikväll äre partaj på g!

Må gott.

Puss

Inga kommentarer: