söndag 4 maj 2008

Vilken bra kväll!

Kom hem från vilhelmina igår, balklänningen blev super bra.
Tänk att lite små ändringar kan göra så mycket.
Så nu är allt ordnat inför balen hoppas jag :)

Jag och Tessan gjorde oss klar här hemma, drack lite sprit, sedan begav vi oss till Ida,
mycket mycket folk och besök av farbror blå.
Begav oss till hotellet och gav upp spriten för man blev småfnittrig och illamående,
var ju trots allt ganska länge sen jag intog alkohol.
Inna på hotellet yrade vi omkring, drack nån drink och dansade.
Tillslut blev någon väldigt full och gick hem.
Jag och Johan hade talprat vilket resulterade i "gör narr av andra och gör narr av dig själv".
Sofie och jag skrattade åt "Min fadder" och helt plötsligt var kvällen slut, så Simon var en snäll chaufför och körde hem oss, gud så skönt att äntligen sova i sin egen säng!
Det var en riktigt bra kväll!
Dock saknades en människa!!

Imorse var det inte lika roligt att vakna,
jag va så fruktansvärt trött att jag inte visste varken ut eller in.
Men efter lite mat så har jag piggnat till och ska hoppa i duschen.


För er som är intresserad finns en till blogg :
http://site.vk.se/Article.jsp?article=183303

Må gott!

He goes left and you stay right

Inga kommentarer: