tisdag 24 juni 2008

ang sex

Jag har tänk på det här med sex (haha tänker alla mina kompisar, som om de vore något nytt)
Men ärligt talat, varför kan man inte få sexa runt som man vill?
Varför kan man inte få knulla runt med 3 pers samma natt i olika sängar om man så vill?
Kom inte och säg "Det får man väl" för undermedvetet har vi en norm i vårt avlånga land som säger att de är en synd.
En kompis till mig låg med två killar under två dagar, shit vilket folkströming. Fattar ni hur mycket sms hon fick, hur många frågor och telefonsamtal angående detta, men de värsta av allt, alla glåpord bakom ryggen. Vem fan är vi att dömma egentligen? Har man sex för att de är roligt och skönt och spännande så just deal with it. Och så kommer någon med en kommentar "Ja men man kan ju bli smittad" No shit sherlock, det kan man väl för fan bli även om man bara är med en, använd kondom då för fan. Alla har vi väl val. Bara för att ni andra tråkmånsar inte har någon som vill slicka upp er i brygga. Jag blir så jävla less, låt folk knulla runt om dom vill.

Tror jag ska göka hela den här jävla stan bara i protest.
Fast minuset med de är väl att man hinner få skavsår innan man uppnåt hälften.

Bara lite tankar jag har såhär på kvällskvisten

Inga kommentarer: