måndag 23 juni 2008

Nattpass

Jag hade tänkt skriva något vettigt idag. Men orden är svår att formulera.
Låg vaken till halv fem imorse och läste Liza Marklunds bok "Livstid", tredje gången jag läser den och kan inte annat än älska den.

Att gå nattskift är verkligen underbart, det enda negativa är att alla andra nätter när jag inte vakar så får jag ändå ligga vaken eftersom man snor ganska rejält på dygnet. Så idag sov jag till klockan tre, fick lite ångest, men vid närmare eftertanke så var det ändå ett sjuhelvettes jävla väder ute, gudarna verkar pissa på oss så jag gjorde nog rätt som stannade i sängen.
Kliver även på mitt nattskift ikväll klockan 21.15. Hoppas att det är lite fart på bygget inatt, känner inte för att sitta och häcka.
Denna vecka har jag fyra nätter inbokade och sedan är ledig i tio dagar.
Hoppas verkligen att de dagarna bjuder på lite sol, och en och annan ume rese vet jag redan att de blir.

Känner att det blev mycket nattprat, men de är vad mitt liv handlar om för tillfället.

Nu ska jag göra något skönt, duscha och sedan är jag fit for fight.
Låt oss se vad natten har att erbjuda.
Dröm om mig!

Må gott

Inga kommentarer: