onsdag 18 juni 2008

Skön onsdag

Jag var uppe med tuppen imorse, kan dock inte påstå att jag var vidare glad över de,
sista gången jag kollade på klockan var fyra´och snabbt insåg jag att jag skulle upp 6 och iväg på utbildning. Men de gick de också, med två timmars sömn och en kort utbildning begav jag mig hem för att städa, och då menar jag verkligen städa, varenda vrå har jag tamme fan gnuggat rent, fattar fan inte att de kan samlas så mycket damm på så kort tid.

Ikväll är det fotbollsem, jag ska sitta bänkad framför tvn med brudarna och se när sverige vinner, för över ryssland ska dom banne mig vinna!
Att de sedan är sol och blå himmel gör ju ingenting heller, då kanske man hinner ut i det vackra vädret emellanåt!

Helgen är fortfarande bekymrad över, alla förslag som rullar in och jag känner ärligt inte för något. Men för någon..
Kryptiskt jag vet, men det får behållas så än så länge!

Må gott och lev ordentligt!

Inga kommentarer: