söndag 1 juni 2008

Tiden går..

Jag måste nog få säga att jag har haft den bästa helgen på länge.
Ångrar inte för fem öre att jag inte gick ut igår, för det första hann Marie ge mig detaljer om endel som infann sig på nattklubben och jag kände genast att jag inte hade lust att beblanda mig där. Sedan var det inte alls fel att få ligga framför en film med två underbara människor.

Nu åker sista inlämningsuppgiften in till Ulrika och sedan är jag banne mig färdig med skolan.
På tisdagkväll/natt äre klassmys som gäller. Sedan nalkas balen i veckan, känns inte alls som om det redan är dags, tror att det kommer bli en bra kväll. Måndagen där efter är det klassmys igen, denna gng på dagen. Och sedan har alla vi treor brännbollsturnering.
Såklart ska Op3 vinna!
Och så tisdag, tisdag tisdag, 10 juni.
Då ska det vara fint väder och vi ska sjunga om de lyckliga dagarna..
Skönt att precis allt är ordnat.
Shit, tiden går fort.

Jag vill ner till Stockholm punkt nu.
Men jag, eller snarare vi, får vänta ett slag.


Lifehouse-Take me away
Verkligen värd att lyssna på.
För mig beskriver den väldigt mycket om en person.


Må gott.

Inga kommentarer: