torsdag 28 februari 2008

Allright, idag har vi torsdag, vars tusan har veckan försvunnit?
Vaknade iaf alldeles för sent imorse, på en kvart han jag tvätta mig, sminka mig, platta håret ja you name it, allt det där som rimligtvis tar 1 timme annars.
Begav mig för att se Codan, vilket var en stor besvikelse.
Däremot Annelies sångröst är ju helt underbar, så iallafall ett plus måste jag tilldela dem.
Riktigt duktiga scenaktörer är ju inget snack om saken, men manuset kan man ifrågasätta.
Absolut inget budskap och inte speciellt mycket humor heller för den delen.
Men de gjorde så gott de kunde och vi alla vet att de är stjärnor egentligen.

Hoppade över min ljusbehandling idag,
blir så förbannat stressigt eftersom jag ska hinna med sjukgymnasten
OCH ungdoms mottagningen. Och alla som har varit på ungdomsmottagningen vet att det tar ungefär halva dagen, sedan ska man på apoteket och det tar resten av dagen.
Jippie?!

Går iaf på en natt tur inatt.
Känns lite både och, måste försöka få mig någon sömn i eftermiddag,
vilket känns ganska O troligt.


I helgen är det marknad,
vilket innebär fest, äta gott och myspys.
Feels great.
Tur att jag har världens finaste marcus som lyser upp livet för mig.


För att återgå till någonting viktigt, så som mat.
Så tjing!

Inga kommentarer: