söndag 2 mars 2008

Ett efterlängtad lov.

Okej, idag är det söndag och det innebär att Lycksele marknad är över för denna gång.
Har haft en sjukt bra helg.
Fått umgås med mina kära vänner, dansat och snackat skit.
Träffat en massa gamla kompisar från Södermalmstiden,
så gårkvällen gick ut på att prata minnen.
Endel som fick en att brista ut i skratt och andra som man fick skämmas över,
men det var ett kärt återseende kan jag lova :)

Var en nykter helg för mig dock,
vilket inte alls var fel.
Jag har precis lika roligt ändå oftast.
Däremot alla fulla människor som försöker ragga eller som man hör raggar får man fnissa gott åt.
Hoppas man inte är likadan själv!

Den här dagen kommer bestå av en lång lång dusch, lite städning,
MAT och så en film ikväll tror jag visst det blir.
Känner inte alls för att vara speciellt aktiv idag.
Efter all rörelse igår tror jag bestämt jag fått min träning för helgen.
Däremot återstår en hel veckas lov där man inte alls får ligga på den lata sidan.
Åker dessutom iväg några dar, eller någon.
Kan bli skönt!

Hoppas ni hade en lika skön helg som mig.
Må gott och puss!

Lifehouse- Storm
Jag älskar denna röst

Inga kommentarer: