lördag 9 februari 2008

du togs bort från mig, alldeles för tidigt

Saknar Rikard, så där innerligt,
hade mer än allt viljat ha en biljett till himmelen för en liten stund.
Skulle vara guld värt!
Tänk att livet kan ta slut så fort, tänk att upplevelser inte längre får fortsätta
utan att man får placera dessa i ens minnen.
Livet är grymt (och med ordet grymt var detta inte i någon positiv bemärkelse)
Jag och Gud är inte alls vänner för fem öre idag,
Men man ska inte vara bitter,
Vi fick våra år, jag fick en uppväxt med många fina minnen av denna genomfina människa.
Det är något jag alltid bär med mig.
I skratt och i tårar.
Jag längtar att bli omfamnad av dig
jag längtar efter att få vara liten i din famn igen gubben!
Miss you big time hjärtat!



Okej,
jag tänkte en tanke igår om idag,
och jag hade så jävla rätt.
Så fruktansvärt rätt om det!
En applåd till mig själv,
japp japp!

Inga kommentarer: