måndag 25 februari 2008

En god natt sömn tack

Känner mig arg ikväll,
svaret på varför vet jag dock inte,
kanske är det för den extremt stressiga dagen,
blev väldigt irriterad när jag blev skickad för att göra sjuksköterskans uppgifter,
hur tusan det nu var tänkt att jag skulle klara av detta.
Eller så är det väl PMS som spökar, vad vet jag.

Känner mig arg över att behöva sluta halv tio ikväll och kliva upp sex imorgon,
jag trivs utom ordentligt på mitt jobb men det här med sömnen kan man diskutera.
Hoppas jag får gå lite natt i sommar så kanske det blir någon ordning
och ja jag vet, dom flesta som går natt har inte alls någon bra dyngsrytm
men det skulle nog göra susen för mig för jag sover ju ändå inte speciellt bra om nätterna.


För att berätta om någon bättre som får mig på bra humör
är att det finns en människa, som genom telefonsamtal sms och kramar gör hela min dag sådär genomunderbar som den alltid borde vara.
Du får mig verkligen på rätt spår gubben.
Glad att det här är på rätt spår.
Hoppas det håller sig där.
Du gör mitt hjärta varmt!


Nu ska jag jobba på den här goda sömnen som folk snackar om.
Efter att blivit kidnappad av en kinese inatt kan jag inte påstå att jag känner mig så jävla utvilad.
Men med någon vid sidanom blev det såklart lite ljuvligare att somna om efter att ha vaknat varenda halvtimme.

Må gott!
Och styrkepussar till dem som behöver!

1 kommentar:

Anna sa...

Det är i alla fall skönt att höra att det finns dom som har det värre ;)