tisdag 26 februari 2008

Nattaktiviteter

Efter en lång dag på jobbet, en lång promenad, spring på stan, bakat en cheesecake, sett film med nästintill hela klassen och gosat med Fias underbara vovve så är jag hemma, här framför datorn.
Där jag antagligen kommer spendera större delen av natten..

Jag blev kär i den lilla vovsingen.
Han har legat i mitt knä och sugit på mina snören i byxorna. Helt underbar.
Känner verkligen att jag måste testa mina nya allergitabletter för att se om de gör någon verkan så jag får ha en egen lite bäbis snart.
Dock måste man väl bege sig från detta bygge innan dess
men det känns inte så långt borta ändå.
Snart är det sommar, lite jobb, sen antagligen fyra veckor i utlandet
Och förhoppningsvis en flytt sen, skulle vara grymt skönt.


Imorgon ska jag upp tidigt för lite träning, lite ljusbehandling, och sedan lite simning.
Känner att jag syndar lite, bryter min doktors regler, men jag antar att han inte har någon blogg lille Jacob så det kanske är lugnt ändå!
Så vid närmare tanke, när det gäller datorsittande inatt så ska jag nog krypa till kojs snart ändå.
Eller så säger vi som Alfons.. Jag ska bara..

Puss så länge.

Inga kommentarer: