onsdag 20 februari 2008

På resande fot.

En dag i Umeå.
Kom upp på hudmottagningen,fick först pratade med doktorn själv en stund och några minuter senare tog han in alla andra som ska lösa mitt fall.
Där klev åtta andra doktorer in plus deras 4 läkarstudenter.
14 pers i det lilla rummet alltså.
Men det var en bra rond, dom var väldigt hjälpsamma och duktiga på förklara.
När vi väl hade kommit fram till vad som skulle göras, alla prover som skulle tas så halvsov jag nästan, fick iallafall veta att dom aldrig varit med om några så resistenta stafylokocker.
Så nu ska han iaf ringa mig och så ska jag få veta när strålbehandlingen/ljusbehandlingen ska påbörjas. Äntligen kanske det blir någon ordning på detta.


Och så klev jag in i bussen hem och så luktar det diesel parfym,
åh, jag sov gode gott kan jag lova.

Ikväll ska jag mysa framför en film med världens finaste.
Det blir gott!

Inga kommentarer: