lördag 15 mars 2008

Blandade tankar!

Jag är helt förälskad i denna vackra bild och dessa vackra färger.
Man blir verkligen alldeles varm i hela kroppen.


Idag är det lördag och jag tänkte bege mig för ett pass på gymmet men det blev visst inte så.
Gud så irriterande att jag aldrig tar tag i det här,
Ångesten besööker min hjärna en eller två gånger om dagen.
Förut orkade jag träna fyra till fem ggr i veckan.
Kanske är det denna ständiga stress, man har så mycket att göra att man helt enkelt inte orkar göra någonting av det.


Hittade ett tänkvärt citat :
"Problem som hotar att växa en över huvudet måste man sluta vattna"


Nu ska jag iallafall ta en liten vovve på promenad och tänka på annat!
Gud vad jag längtar till sommaren.
Myspys!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Ja! Den bilden är jätte fin! Jätte fint med så starka färger!