söndag 27 april 2008

Nu har jag banne mig pluggat klart för ikväll.
Men är ytterst nära att jag ska trycka upp boken nu
bara lite detaljer kvar att ordna.
Blev så glad när Tessan ringde och jag fick skvallra lite.
Hann berätta om nattens bravader och tror hon kissade ner sig där på bussen.
Men många skratt hann vi med innan det var dags för parlamentet.
Ska köra och hämta damen vid tio så då blir det mer detaljer ;>

Föresten måste jag tillägga att för tillfället är A den bäst som finns.
Förutom Tessan då.
Uppmuntrande ord varje dag,
keep me going!
Glad att det finns vettiga pojkar i ens närhet.

Livet är bra!
Livet är så mycket mer än bra idag!



One night, yeah, and one more time.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.
"See, he tastes like you only sweeter"

Inga kommentarer: