onsdag 16 april 2008

Onsdag

Efter en trevlig gårkväll framför en film bjöd hemvägen på en krock.
Är sjukt hur mycket man hinner tänka, trots att de går så snabbt och trots att smällen inte var så stor.
Att jag dessutom hade bråkat med en människa jag älskar gorde det lite värre,
Jag hann tänka att om jag skulle dö så hoppas jag han vet att mina onda ord inte är det enda jag vill säga till honom.
Tillslut tog vi oss hem iallafall och fick sova.

Idag är det soligt som tusan och jag har min näst sista körlektion.
Känns riktigt bra,
Ska äta årets första glass också :)

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns

Må gott

Inga kommentarer: