söndag 15 juni 2008

En kyss löser allt

Imorgon börjar allvaret. Nog för att jag inte börjar förns 21.15, som jag förövrigt gör varje pass i sommar. Men det ska man nog ta sig igenom. Känns gudomligt att gå natt.Och nu när jag har en sthlmsresa inplanerad och en utlandsresa så blir jag på ännu bättre humör. Är ledig motorveckan och fick världens bästa erbjudande att åka iväg men man kan ju fan inte åka när de är motorveckan här så jag måste nog tacka nej, men jag må säga att de tar emot lite i mitt hjärta!

Har haft en helt lovely kväll med Ida, Ulla, Hazel och Sofie, skvaller och sexprat, det kan inte bli så mycket bättre. Spelar ingen roll vilka bekymmer man har, Ni brudar får en alltid på bättre humör. Med er kan man både skratta åt tokigheter och gråta över ångest.



Nu till något skönare, fika film och min älskade dubbelsäng! Tänka sig att någon annan hade den i tre månader, hur fan klarade jag mig?
En gåta.

Inga kommentarer: